fbpx

Cum va schimba AI industria WordPress?

AI devine din ce în ce mai importantă în fiecare zi și nu există nicio îndoială că va schimba afacerea WordPress. Multe schimbări sunt deja în desfășurare. Acest articol prezintă ceea ce ar putea fi diferit în viitorul apropiat, precum și ceea ce se întâmplă în prezent.

Probabil ați auzit mult despre AI (inteligența artificială), care descrie raționamentul uman imitat în mașini, în special în sistemele de calcul. În mod specific, AI include procesarea limbajului natural, recunoașterea vocală, vizualizarea mașinii și sistemele de expertiză.

În acest articol, ne vom concentra asupra progreselor care se referă la WordPress. Cum poate AI să influențeze industria.

Acest articol introductiv acoperă următoarele:

  • Construirea site-ului web
  • Scrierea asistată de roboți
  • Experiența personalizată a utilizatorului
  • Automatizarea serviciului vocal pentru clienți
  • SEO Booster
  • Reducerea erorilor umane
  • Decizii imparțiale
  • Grafică și imagini

În plus, vom încerca să răspundem la cea mai mare întrebare dintre toate: Vor rămâne dezvoltatorii WordPress fără loc de muncă?

Deci, ajustați-vă ochelari de citit și să începem!

AI are ochii pe industria WordPress. Știind că AI este aici pentru a rămâne, există speculații despre cum va schimba industria WordPress. Va fi mai bine? Mai rău? Poate AI îmi va lua locul de dezvoltator?

Noi nu suntem ghicitori aici, dar putem determina câteva schimbări în industrie care vor avea loc cu siguranță. Multe dintre acestea au avut deja loc.

Iată o analiză a unor schimbări majore ale AI în industria WordPress.

Construirea site-ului web

Mașinile care construiesc site-uri web? Nu este un film SF, este realitate. Există deja companii care sunt în procesul de construire a algoritmilor care pot construi site-uri web (de exemplu, Wix ADI, Hostinger și Jimdo).

ChatGPT este, de asemenea, o schimbare de joc pentru dezvoltatorii WordPress. Este un chatbox dezvoltat de OpenAI care utilizează un model de procesare a limbajului pentru a genera text bazat pe introducerea utilizatorului. Aplicațiile sale variază de la crearea de cod bazat pe texte până la generarea de conținut.

Modelele AI precum ChatGPT oferă utilizatorilor acces la un asistent AI care lucrează cu ei la dezvoltarea site-ului. Face determinări legate de design, aspect, branding și multe altele.

De asemenea, apar rapid instrumente specifice WordPress care generează cod cu ajutorul inteligenței artificiale, precum CodeWP.

Cu toate acestea, acestea sunt site-uri web destul de simple. Prin urmare, designerii și dezvoltatorii web sunt încă esențiali și oferă un serviciu fără egal față de AI … cel puțin deocamdată.

Scrierea asistată de roboți

La fel ca în cazul construirii de site-uri web, crearea și scrierea de conținut asistată de roboți sunt pe cale să apară. Asistenții AI vor crea conținut scris, copywriting, scriere de social media – și practic, orice conținut scris.

Articolul pe care îl citiți exemplifică cum se vor schimba lucrurile. În prezent, tehnologia nu a ajuns la stadiul în care puteți obține conținut perspicace, semnificativ și captivant produs în totalitate de AI. Cu toate acestea, se apropie.

Și ar putea să depășească sarcinile de scriere curente analizând cel mai bun conținut de inclus, fără ca un om să caute manual.

Nu nu vreau să jignesc pe nimeni mai ales un scriitor, dar AI poate cerceta articole în câteva secunde, în timp ce un scriitor ca mine trebuie să caute diferite resurse – ceea ce poate dura mult timp.

Vestea bună este că oamenii pot să compună un astfel de articol și (sperăm) să-l facă captivant, iar AI pur și simplu nu are abilitățile creative (îmi dau un autocolant pe spate).

AI este deja implementat pentru a ajuta la scriere. Software-ul precum Grammarly devine din ce în ce mai bun în înțelegerea contextului, oferind sugestii bune și asigurând că cuvintele tale sunt bine scrise.

Exemplul Grammarly arată cum AI adaugă sugestii și și corectează textul. Există și software-uri precum Jasper, Hypertenuse și Writesonic care ajută la crearea de articole unice, copywriting și conținut de social media prin scrierea lor pentru tine. Și AI Journalist este deja aici pentru rapoarte de stocuri, rapoarte de afaceri, recapitulări sportive și multe altele.

Chiar și WordPress experimentează cu un nou conținut de scriere AI pentru a ajuta la scrierea și furnizarea de imagini.

Experiența personalizată a utilizatorului

Pe măsură ce inteligența artificială avansează, va înțelege tot mai bine clienții și le va oferi o experiență de cumpărături personalizată.

Un exemplu este un plugin de recunoaștere facială, cum ar fi Real ID. În afara lui Real ID, vor exista plugin-uri care permit IA să sugereze produse. Acest lucru se va baza pe culoare, mărime și marcă – orice ar arăta bine la un consumator individual. Acest lucru va elimina nevoia de navigare și poate asocia instantaneu produse.

Aceasta duce mai departe decât „produse sugerate” bazate pe istoricul de navigare, cunoscând ceea ce este o potrivire bună cu ajutorul unui asistent AI. Va fi ca și cum cei mai buni prieteni ți-ar spune: „Oh, tricoul ăsta arată minunat pe tine!” Sau, „Eh, nu este stilul tău.”

Automatizarea serviciului vocal pentru clienți

Probabil ați avut deja servicii automate pentru clienți. Chatbot-urile există peste tot în comunitatea WordPress și pe social media. Acestea învață din diferite interacțiuni, adaugă răspunsuri la sistemul lor și răspund automat. Chiar și atunci când faceți apeluri, recunoașterea vocală răspunde la întrebări prin intermediul unui asistent AI.

Odată cu progresul IA, aceasta va înțelege din ce în ce mai bine clienții și le va furniza o experiență personalizată de cumpărături.

SEO Booster

Inteligenta artificiala vă poate oferi un impuls în departamentul de SEO. Aceasta este deja disponibilă pentru WordPress – și devine din ce în ce mai bună în timp. Zilele de a trece prin site-ul dvs. și de a face optimizarea SEO manual pentru WordPress au dispărut deja. Un plugin precum SmartCrawl analizează automat SEO-ul site-ului dvs., oferă recomandări și utilizează SEO-ul dvs. de pe rețelele sociale. În plus, pentru imagini, Smush poate optimiza imagini automat.

Reducerea erorilor umane

Oamenii, desigur, fac greșeli. Suntem programați sa le facem. Iar greșelile pot fi costisitoare – mai ales în dezvoltarea WordPress.

IA va fi folosită din ce în ce mai mult pentru a preveni erorile prin dezvoltarea sistemelor de codare, securitate și specificații fără defecte. Acesta este un alt exemplu al IA preluând complet dezvoltarea WordPress.

Învățarea automată este aici pentru a îmbunătăți eficiența. Poate elimina necesitatea întâlnirilor costisitoare privind luarea deciziilor, de exemplu. IA va ști deja ce este cel mai bine, și puteți elimina acea apelare lungă de Slack pentru o mulțime de angajați.

Atunci când deciziile sunt luate de IA, se bazează pe informațiile colectate și un set de criterii de algoritmi. Deci, când este programată corect, poate elimina orice erori.

Decizii imparțiale

Oamenii, conduși de emoții, pot lua uneori decizii bazate pe prejudecăți. Cu toate acestea, IA este fără emoție, practică și rațională în orice proces de luare a deciziilor.

Eliminând viziunile părtinitoare, poate perturba programarea, permitând agențiilor să ia decizii privind site-urile pe care doresc să le construiască, ce să includă și cu ce clienți să lucreze.

V-ați dorit vreodată să eliminați o linie de cod, dar ați decis că nu este în interesul dvs. să o faceți în cazul în care ar putea provoca prăbușirea întregului site web? Când roboții IA sunt la datorie, pot lua mai multe riscuri fără backlash-ul pierderii unui loc de muncă în cazul unei decizii proaste.

În plus, pot oferi mai multă precizie cu o responsabilitate mai mare.

Așadar, IA poate fi scrisă pentru performanțe.

Grafică și imagini

O parte din dezvoltarea unui site web constă în imagini; AI poate produce imagini doar cu câteva cuvinte despre ceea ce doriți.

Acest lucru poate fi utilizat și atunci când se creează site-uri web pentru clienți care au nevoie de imagini pentru site-ul lor WordPress, social media, e-mailuri și alte activități de marketing. Generatoarele AI, precum Fotor, DeepAI și Craiyon, sunt câteva exemple de companii care pot oferi acest serviciu.

Spread the love